Hoe krijg ik spam weg in microsoft outlook?

Ik werk met microsoft outlook in windows 7. Ik krijg dagelijks enorm veel vervelende spam in mijn map ongewenste email. Ik heb al geprobeerd om deze via Estra --> regels te verwijderen, maar dit lukt niet.
Ik heb het ook geprobeerd door op het bericht te gaanstaan rechts klikken --> regels ook dit lukt niet.
Ik moet het nu nog steeds handmatig verwijderen.

Is er een methode om dit eens en vooraltijd goed inte stellen zodat ik deze spam niet meer krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De optie "regels" is hier niet voor bedoeld overigens.

Het beste antwoord

had beetje gelijkaardig probleem, nu gebruik ik mailwasher free, die leer je wat hij moet tegenhouden, dus alle spam komt helemaal niet meer op je pc, ebkel wat jij wil doorlaten doe je vervolgens gewoon open in je outlook.ben hier zeer tevreden mee.

http://www.mailwasher.net/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het geinstaleerd en tot nu toe ben ik er tevreden over. Dus... Bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit werkt!

Andere antwoorden (1)

In Outlook 2010 kan je wel e.e.a. instellen om de map ongewenste mail in een keer op te schonen. Je kunt rechtsklikken op de map ongewenste mail en dan kiezen voor "map leegmaken". Dat hoeft niet per mail

Om spam te voorkomen moet je zorgen dat je e-mail adres niet op sites komt te staan, maar dat is soms niet echt te voorkomen. Er zijn twee mogelijkheden:

Een server side spam filter.
Dit regelt je provider en de meeste providers stellen dit al gratis in. Soms kan je online het filter zelf instellen

Een spam filter op je computer
Er zijn diverse partijen die software leveren die in Outlook integreert. Vaak in combinatie met een antivirusprogramma. Namen voor dit soort pakketten zijn "Total internet security e.d.". Ik vind zelf het pakket van ESET wel lekker werken met Outlook.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je al goede antivirussoftware hebt dan kan je ook specifiek op spamfilters zoeken die integreren met Outlook, zoals spamfighter.

Toegevoegd na 10 minuten:
In Outlook 2003, 2007 en 2010 zit ook al een filter voor ongewenste mail. Kennelijk werkt die bij jou wel goed als er geen normale mail in zit. Je kunt dan ook overwegen om dit filter in Outlook zelf in te stellen:

http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/overzicht-van-het-filter-voor-ongewenste-e-mail-HP001230028.aspx

http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/namen-toevoegen-aan-de-lijsten-voor-het-filter-voor-ongewenste-e-mail-HA001230163.aspx?CTT=5&origin=HP001230028

Toegevoegd na 18 minuten:
In de afbeeldingen zie je hoe je in Outlook 2010 de map ongewenste mail leegmaakt (rechtsklikken op de map) en waar je de instellingen voor "ongewenste mail" kunt aanpassen.

In eerdere versies kan je ook opties voor ongewenste mail instellen, maar deze zit op een andere plaats (menu Extra - Opties dacht ik). Een van de instellingen in deze opties is het automatisch verwijderen van ongewenste mail. Je kunt het dan niet meer handmatig controleren, maar hebt er dan ook minder last van. Dus als al je spam mail al in deze map komt hoef je alleen he filter nog iets beter in te stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik werk met microsoft outlook 2007. Ga straks je links proberen. bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wil even zeggen dat ik de opties voor ongewenste email heb gevonden. Hier kun je email adressen invullen die je wilt blokkeren.Dank je. Het gaat o.a. om de spam van
Pharmacy Store : Viagra + Cialis !Canadian Pharmacy Ik krijg er soms wel 20 op 1 dag.
Maar... deze worden allemaal verzonden via verschillen de email adressen. Ik heb inmiddels wel 30 verschillen email adressen in deze lijst toegevoegd.
Is het ook mogelijk om ergens woorden op te geven zoals viagra en dat dan alle email met dit woord worden verwijderd? dat lukte niet met regels??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt dat beter niet doen met de regels optie. Je kunt het filter strakker instellen (staat standaard op Laag). Maar dan komt er soms ook gewenste mail in. Als je zoveel junk mail binnen krijgt heb je waarschijnlijk geen anti-spam bij je provider. Vraag hier eens naar bij je e-mail provider. Je kunt een goed anti spamfilter (software) lokaal installeren. Dan heb je veel meer opties, o.a. voor het opstellen van een blacklist. De mail komt dan overigens wel nog gewoon binnen in je outlook, alleen wordt het meteen verwijderd. Bij een server side spam filter wordt de spam helemaal niet meer doorgegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn PC gewoon bij de winkelgekocht met alles er bij. dus ik neem aan dat er dan ook een spamfilter bij zit??
Ik heb net mailwasher geinstaleerd en dat werkt!
zie hieronder. Toch heel hartelijk dank voor je antwoord.