Is het mogelijk om aankopen te doen via Apple store met een maestro card?

Er wordt alleen maar aangegeven van : MasterCard , visa en amex

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nope, niet direct in ieder geval. Je kunt evt wel eerst een Apple Gift card kopen (online of bij AH, Hema etc) en die met je normale pinpas of iDeal betalen. Vervolgens kan je die gift card gebruiken om in de Apple Store mee te betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan niet maar je kan wel een click and buy account maken bij Itunes en deze koppelen aan de bankrekening.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
OF als het helemaal drama is, probeer een itunes card ;) klik de eerste keer wel ene gratis programma aan... anders blijft apple vragen om een betalingsmethode, bij een gratis programma hoeft dat niet. Klik je 1 keer iets betaalds aan, dan jammer maar helaas! :( In de link hoe je dat kunt doen.