Wat moet ik doen zodat pc NIKON fotocamera weer herkent?

Als ik mijn NIKON aansluit op de pc kon ik hem altijd gewoon openen en de foto's op de pc zetten. Nu herkent de pc de NIKON niet meer. Hoe los ik dit op? Graag simpel antwoord en niet met besturingssystemen ofzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je je fototoestel aansluit via een usb-kabel. Daar kan iets mis mee zijn. Kijk eens bij "Deze computer" of je camera er bij staat. Je camera moet aan staan. Als je camera er niet bij staat, dan lijkt het toch op een kapotte usb-kabel. Je zou het ook eens kunnen proberen op een andere computer. Als dat wel werkt zou de fout bij je computer liggen.