Dat kan heel makkelijk door dit programmaatje te gebruiken:
http://go.microsoft.com/?linkid=9738719
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De bovenstaande oplossing werkt prima! Als aanvulling daarop zal ik je vertellen wat ik zelf altijd doe. Omdat ik de windows-toets als ik niet aan het gamen ben juist wel wil kunnen gebruiken maar hem niet steeds wil in-/uitschakelen heb ik wat anders bedacht. Met een bot mesje of platte schroevendraaier kun je de toets zelf van het toetsenbord afwippen voordat je gaat gamen. Zo kun je hem haast niet meer indrukken tijdens het spelen. Als je klaar bent druk je de knop er weer op vast en kan hij weer gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreemd ik game ook heel wat af en snap de mogelijke problematiek, heb het echter nog nooit voor elkaar gekregen om de win-toets in te drukken. Ik zeg dus niet dat ik jullie vreemd vind, ik vind het haast raar dat het mij nooit overkomen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je bent misschien wat handiger MrTomaat? of kleinere vingers?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dat is het juist alknobe, ik ben zo onhandig als het kan soms :D.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@euromos: ik begin er maar mee om je reactie niet al te serieus te nemen ;) @MrTomaat: dan ben ik misschien nog onhandiger?
Buiten bovenstaande:

Je hebt ook "gamer" toetsenborden, waarbij er een schuifbalkje bovenaan zit, die als het ware de windows toets uit en aan zet. (das in feite de mesjes oplossing, zonder mesje).
(inderdaad mateloos irritant, wil je net iemand kniven, druk je perongeluk die windows toets in :-). )