Mijn toetsebord geeft rare tekens, wat nu?

Als ik bv @ of = intyp op mijn laptop krijg ik een heel ander teken, nu kom ik mijn laptop dus niet meer in doordat ik in mijn ww een = heb.
Wat moet ik nu doen?
Ctrl shift werkt niet!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dan moet je de taal van je toetsen bord op vs zetten dit kan je doen in de taakbalk in je scherm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ctrl+Shift kan ook werken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het enige leesteken in je wachtwoord een = is. Kan je deze ook als alt code typen, dus alt 61 is = is.

als je nog andere tegens hebt kan je deze opzoeken op onderstaande link.

http://www.alt-codes.net/

hoop dat het goed komt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hieronder ziet u waar die nu kan zitten, nl links van de backspace

Toegevoegd na 2 uur:
Sorry, tekeningen hadden een verkeerd formaat.
Vergeet niet uw toetsenbord aan te passen nadat u ingelogd bent :-)