Hoe krijg ik mijn bureaublad weer terug (zie uitleg)?

Wanneer ik mijn pc opstart komt er een zwart scherm en dan openen mijn documenten dus zie ik mijn bureaublad niet
het is helemaal zwart erachter en ik kan ook niet op de muisknoppen drukken.
Het begint me echt te irriteren en om de kwartier of 10 minuten sluit hij zichzelf af alles loopt dan vast er komt dan een blauw scherm met de foutcode 0x000000D1 en dan nog 4 andere codes tussen haakjes ik probeer zelf CTRL+ALT+DELETE en dan nieuwe taak en dan explorer.exe dan krijg ik mijn bureaublad weer terug maar wanneer ik mijn pc uitschakel en weer inschakel is mijn bureaublad weer weg en komt dat zwarte scherm weer heeft iemand een oplossing want het begint mij echt te irriteren !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (4)

Het ziet er erg naar uit dat je PC een virus heeft opgelopen. Probeer op te starten in de "veilige modus" en scan je PC op virussen.

Mocht dit niet helpen, start dan op met installatie-DVD en kies voor de optie: repareren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
naast een virus kan het ook spyware malware etc zijn download malwarebyes in veilige modus met netwerkmogelijkheden
en download en installeer en scan daarmee in veilige modus
capthavoc
11 jaar geleden
de foutcode geeft aan dat de computer zal afsluiten na een fatale fout. Het lijkt een installatie of hardware oorzaak te hebben. Test je pc door op te starten van een hiren's boot cd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan kloppen dat je pc een virus heeft probeer spybot s&d to downloaden heb ik ook gedaan toen mijn laptop(pc) een virus had, dat werkt gegarandeerd.