Nieuw besturingssysteem op laptop gezet, Windows 7, Microsoft Office en Photoshop Elements 9 verwijderd. Heb ik recht op garantie?

Ik heb laatst de Consumer Preview van Windows 8 geïnstalleerd, maar heb helaas geen backup van mijn programma's gemaakt. Toen ik de computer kocht stonden er Microsoft Office, Photoshop Elements 9 e.a. programma's al op de computer geïnstalleerd, die ik nu dus kwijt ben. Terug gaan naar Windows 7 kon ook niet meer. Ik vond Windows 8 niet fijn werken dus heb ik opnieuw een ander besturingssysteem erop gezet, namelijk Bodhi Linux. Deze vind ik helaas ook niet fijn werken, ik zou dus het liefst terug willen naar Windows 7 en mijn oude programma's terug hebben. Heb ik daar garantie op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

heb je bij je laptop dvd gekregen ??
want dan kan je hem opnieuw installeren .
anders moet je ff een windows dvd lenen van een ander(wel met de zelfde versie van windows 7, home premium of professional waarschijnlijk) en dan zit er op je laptop een sticker van microsoft en dat is je key voor windows 7.

en als je de andere key nog hebt van adobe photoshop en microsoft office, dan kan je een trial dowloaden en die instaleren en daarna de key in voeren

Hoppelijk ben je zo geholpen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt een map genaamt windows.old , die staat op je c schijf als het goed, ik heb hier een video, die snel en makkelijk uitlegt he je terugkan naar windows 7.
veel succes!