Wie heeft er ervaring met het bijvullen van inktpatronen? Hoe is de kwaliteit dan? En hoe is de kwaliteit met universele inktpatronen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom koop je niet gewoon nieuwe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom koop je niet gewoon oude?

Antwoorden (6)

Zelf bijvullen vind ik persoonlijk niet aan te bevelen.
Anderen weer wel.
Zelf ga ik liever voor de compatible inktcartridges.
Bij 123inkt hebben ze goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop je een originele nieuwe cartridge dan weet je precies wat je krijgt, maar daarvoor moet je vaak diep in de buidel tasten. Laat je een cartridge navullen onthoud dan goed dat er verschil kan zitten in de kwaliteit van de afdrukken. En dat er grote verschillen zit in inkt tussen de verschillende refill-winkels. Het is ook niet gezegd dat inkt van de originele cartridges op alle fronten beter is, getuige het onderzoek van de consumentenbond van 5 Januari 2007. Daaruit bleek dat de inkt van een refillshop beter bestand was tegen verkleuring door UV-licht dan de inkt van een originele cartridge. Dus de keuze is aan jou.

Toegevoegd na 50 seconden:
http://pc-en-internet.infonu.nl/diversen/12707-lege-cartridges-navullen-werkt-dat.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de cartridges altijd zelf gevuld toen ik nog een canon printer had en dit werkte prima,ook de kleuren waren goed.

Nu heb ik een Epson en deze kan ik niet zelf vullen,maar dan koop ik wel goedkope cartridges bij bijvoorbeeld de Lidl als ze ze hebben oh het Kruitvat en ik zie er geen verschil in als ik een foto uitprint.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er door andere personen te vragen waar ik het beste mijn patronen kon bijvullen .
En het bleek te zijn bij een kraampje op de markt .
En de kwaliteit is goed .
En een goeie service .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn bepaalde shops die dit doen voor +/- de helft van de nieuwprijs. Die kan u tot 6 a 10 keer laten opvullen.
Langer kan niet daar de contactpunten het laten afweten en de cartridge niet meer erkent wordt.
Ik doe dit al 2 jaar en heb dus veel geld bespaard.
Sommige videoverhuur- of computershops doen dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bijvullen heeft zo z'n beperkingen, maar kan wel. Zie ok de andere reacties. Als je voor kwaliteit bij een schappelijke prijs wil gaan, kan ik de eerste reactie alleen maar herhalen: 123inkt levert prima producten voor een prima prijs met prima service.