Kan ik windows 7 instaleren vanaf usb 1.1?

hallo allemaal,

Ik heb nogsteeds mijn oude laptop uit 2002, maar hij valt precies onder de systeemeisen van windows 7, dus ik was vanplan mijn laptop van windows xp naar 7 te upgraden :-). om te kijken of het werkt heb ik een 30 dagen demo van windows 7 gedownload, alleen ik heb geen dvd om hem op te branden, en via plop bootmanager kan ik vanaf usb booten. het enigste minpunt is dat mijn usb maar 1.1 is. is het mogelijk om te instaleren vanaf zo'n sloome usb poort?

thanks, Dominique :-D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben het ten eerste eens met de reactie, maar als je het toch wilt proberen, moet je de USB-stick bootable maken:

http://www.pc-freak.nl/usb_stick.htm

In de BIOS veranderen dat je van USB wilt opstarten.

Zou wel een grote pot thee zetten en veel koekjes voordat je er aan gaat beginnen.