Waarom moet je bij Windows toch eerst op 'start' klikken voordat je kunt ' stoppen' ?

zit hier ergens logica in ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is inderdaad een mooi voorbeeld van de stomme dingen die je in Windows aantreft. Linux en Apple doen niet aan zulke stomme dingen.

Waarom het moet? Omdat er ooit iemand gedacht heeft van ik zet het woord start daar neer en niemand vroeg zich af waarom.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De enige logica die ik erin kan vinden is het Starten van het Stopproces.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet toch ergens beginnen... Zelfs bij het stoppen. :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je moet eerst iets strarten voor dat je kunt stoppen

want als je niks start is er ook niks om mee te stoppen

vandaar dat je naar start moet en dan stoppen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uiteraard! Je start toch met te stoppen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt ook een snelkoppeling op je desktop maken om dit te voorkomen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij Vista staat er trouwens helemaal geen start meer maar een cirkel met een microsoft logo er in ;)
Maar ik denk ook dat 'start' positiever over komt dan 'stop'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat geeft jouw de gadachten dat Windos volgens logica werkt?/:O)