De computer start niet meer op er komt vanalles te staan Wat moet nu aanklikken

Comp start niet meer op ik moet nu kiezen tussen 3 dingen 1 veilige modus. 2 veilige modus met netwerkmogelijkheden of 3 veilige modus met opdrachtprompt wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer de veilige modus.
Als u Windows in de veilige modus start, wordt het programma gestart met een beperkte set bestanden en stuurprogramma's. Er worden in de veilige modus geen opstartprogramma's uitgevoerd en alleen de basisstuurprogramma's die nodig zijn om Windows te kunnen opstarten, worden geïnstalleerd.

U kunt de veilige modus gebruiken voor het oplossen van problemen met programma's en stuurprogramma's die niet correct worden gestart en die ervoor zorgen dat Windows niet correct wordt opgestart. Als een probleem niet opnieuw optreedt wanneer u de computer in de veilige modus start, kunt u de standaardinstellingen en de basisstuurprogramma's elimineren als mogelijke oorzaken van het desbetreffende probleem. Als een programma, een apparaat of een stuurprogramma dat u onlangs hebt geïnstalleerd ervoor zorgt dat Windows niet correct kan worden opgestart, kunt u uw computer opstarten in de veilige modus, zodat u het desbetreffende item kunt verwijderen.
Zie verder bij bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Optie 2 lijkt mij ook de meest juiste. Mocht er een software foutje ergens zitten, kan je met systeemherstel ook nog werken. Je kan dan de pc naar een datum zetten dat deze nog goed werkte. Grote kans dat je zo een stap verder komt.