is het mogelijk om een windows 7 (bootable) cd te maken met meerdere cd's van 700 mb?

ik wil een bootable (opstartbare) cd maken met windows 7. maar ik wil de bestanden dus verdelen over meerdere cd's zodat als ik aan het installeren wordt gevraagd om de volgende cd in de pc te steken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

nee helaas dat is niet mogelijk de beste methode is windows 7 op een bootable usbstick dat kan wel
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

waarom moet het zo perse op een CD????
kan je computer geen dvds lezen ofzo?
maarja, als het echt op een cd moet, kun je wel een custom installatie maken.
dan maak je dus het hele installatie ding zelf.
maar dat is best wel lastig en illegaal.