is het mogelijk om 2 windows installaties op 1 dvd te branden? (bijvoorbeeld windows 7 en windows xp)

Dus dat als ik bijvoorbeeld vanaf de dvd opstart, dat hij vraag welke ik wil installeren bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je makkelijk zelf zien als je ze wil branden.... als de bestanden te groot zijn geeft je brandprogamma dat aan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar hoe maak ik dan iets waar ik kan kiezen welke setup ik wil uitvoeren, want de computer weet het toch niet welke ik wil installeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee wat ik bedoel is dat is vanaf de cd wil opstarten

Het beste antwoord

Dit is zeker mogelijk. Bijvoorbeeld het gratis XBOOT is hiertoe prima in staat. Zie link.
Wanneer je een grote USB stick hebt kun je hierop allerlei multiboot combinaties maken met diverse tools van deze website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een normale dvd is 4.7 GB groot. Als de bestanden niet groter zijn dan 4.7 GB dan kan het. Als je de dvd erin stopt kan je zelf aangeven welke versie je wilt openen.
Als het niet past op een 4.7 GB dvd, dan kan je dual-layer gebruiken, die heeft het dubbele GB's. Daar moet het makkelijk op passen.

Toegevoegd na 53 seconden:
Dat kiezen en selecteren van de juiste versie gaat dan gewoon in windows verkenner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Dat kiezen en selecteren van de juiste versie gaat dan gewoon in windows verkenner." nee wat ik bedoel is dat is vanaf de cd wil opstarten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dat gaat niet. Want je zet er 2 versies op. Hoe moet de computer of cd-rom dan weten welke hij moet starten? Dat moet je toch zelf aangeven.
ja, dat kan zeker.
Hiervoor heb je dit programma nodig: bartPe -Pebuilder
url is bijgevoegd