hoe kan ik met windows 7, mijn externe hardeschijf of usb-stick veilig verwijderen?

Als ik mijn externe hardeschijf veilig wil verwijderen, dan staat er een uitroepteken van dat er een probleem is.. hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij windows 7 staat er, als er een externe schijf of usb stick actief is rechts onder in de taakbalk een pijltje omhoog als je daar op klikt zie je een icoontje met een afbeelding van en usb-stick en een groene v.
Daar op klikken en dan het betreffende apparaat aanklikken waarna je de melding krijgt dat je het apparaat veilig kunt verwijderen.