Ik heb een geroote telefoon. Ik wilde net de systeem app aandelen converteren van system app naar user app, maar toen liep mijn mobiel vast?

Ik heb pas mijn telefoon geroot. Met de app link2sd wilde ik Aandelen converteren naar user app. Dus system app--->user app. Maar toen stond er google.maps etc. is gestopt met werken en ik kon nergens op drukken, hij was vastgelopen. Dus heb ik mijn batterij eruit gehaald. Nou wilde ik hem opnieuw opstarten, maar blijft hij hangen bij htc. Wat is hier aan de hand en hoe herstel je dit? Het gaat om een HTC Wildfire S.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat is het nadeel van je telefoon rooten, en niet weten wat je doet, je kan overal bij, en alles kapot maken..

heb je een backup van je telefoon gemaakt voordat je hem rootte? zonee.. dan moet je kijken of je je telefoon opnieuw kunt flashen met een originele rom, maar dan ben je alles kwijt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een geunlockte bootloader maar hij is nog wel s-on. Hoe moet ik het dan doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fabrieksgegevens herstellen met de telefoonknoppen
Als u de telefoon niet kunt inschakelen of u hebt geen toegang tot de telefooninstellingen, kunt u de fabrieksgegevens ook met de knoppen op de telefoon herstellen. Als de telefoon is uitgeschakeld, houdt u de toets VOLUME OMLAAG ingedrukt, en drukt u kort op de AAN/UIT-toets.
Opmerking: Als u niet zeker weet of de telefoon is uitgeschakeld, verwijdert u de batterij even waarna u deze weer terugplaatst.
Wacht tot het scherm met de 3 Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de toets VOLUME OMLAAG los.
Druk op VOLUME OMLAAG om OPSLAG WISSEN te kiezen en druk vervolgens op AAN/UIT.
Druk op VOLUME OMHOOG om het herstellen van de fabrieksinstellingen te starten. bron: http://www.htc.com/nl/help/htc-wildfire/ bij mijn sony ericsson x10, en galaxy note, zit er ook software bij om de firmware up te daten, zo kan je ook een geheel nieuwe firmware erop zetten. en ik stel voor dat je je telefoon niet meer root tenzei je weet wat je doet, je hebt waarschijnlijk systeembestanden die nodig zijn naar de SD verplaatst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
opslag wissen staat er niet meer bij door 't updaten van de bootloader.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog andere suggesties?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eum ja, voortaan backups maken, niets doen wat je niet ongedaan kan maken, en niet meer rooten.. en sja, htc sync en compleet opnieuw installeren...
http://www.htc.com/nl/help/htc-wildfire/#download buiten dat zou je vol schaamte een telefoonzaak in kunnen lopen..