Dit zou je in de opties van uTorrent moeten kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn 2 mogelijkheden, gebruik bij voorkeur de eerste...

1. Open uTorrent, klik op Opties, dan op Voorkeuren. In het linker kolom klik op General. Rechts in die venster zie je staan "Start uTorrent bij opstarten PC" Die vink je uit (zodat er geen vinkje is) daarna klik je onderaan op OK.

Als dat niet lukt...

2. Op je toetsenbord druk op de 'Windows' toets en de 'R' toets tegelijk. Als het goed is opent een 'Uitvoeren' venstertje. Bij het vakje naast 'Openen:' typ msconfig en druk op enter op klik op OK. Nu opent een 'Systeemconfiguratie' venstertje. Klik bovenaan op 'Opstarten' tab. Zoek dan in de lijst naar uTorrent, en die vink je uit (zodat er geen vinkje is) daarna klik op 'Toepassen' dan op OK. Nu krijg je een bericht om de PC opnieuw te starten om de wijzigingen te kunnen doorvoeren. Klik op 'Opnieuw opstarten' en als je PC opnieuw gestart is, zal uTorrent niet meer automatisch opstarten.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijkheid nummer 3:
- open uTorrent
- sluit hem NIET af met het kruisje rechtsboven in het scherm
maar sluit hem af door te klikken op BESTAND:AFSLUITEN
- start de computer opnieuw op en kijk of je probleem verholpen is

Uitleg: de nieuwe windows 10 start automatisch de programma's op die je nog had aanstaan toen je hem afsloot. UTorrent heeft denk ik een truckje bedacht om vaker gebruikt te worden; het kruisje rechtsboven staat normaal voor afsluiten, nu staat het blijkbaar voor onzichtbaar minimaliseren.