Kan ik een serial van Windows XP 32-bit gebruiken in Windows XP 64-bit? Het gaat om Professional

Ik wil een serial van Windows XP Pro 32-bit in XP Pro 64-bit gebruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

helaas dat gaat niet
alleen als geen van beide xp nooit eerder gebruikt zijn ?
een serie nummer hoor bij 1 versie windows xp dan mag 32 of 64 bits zijn is hij eenmaal geactiveerd op 1 dan kan je denk ik niet terug.
installeren lukt waarschijnlijk nog wel maar activeren denk ik niet
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit klopt niet.
Windows XP professional is er alleen een 32 bits.
Maar je kan je computer altijd de serial gebruiken.
En opnieuw activeren.