Hoe download je hypercam 12?

Hypercam 12

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je gaat naar een speciale website die google heet. daar typ je het in dan open je zo een ding dat blauw is met een streep je eronder. op zo een pagina zou je t dan kunnen downloaden zeggen ze. *zucht*
Pieter2011
12 jaar geleden
Naar Hypercam 12 kun je eindeloos blijven zoeken: ze zijn nu bij versie 3, dus ik betwijfel of 12 er ooit gaat komen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je komt ook bij 3 uit als je zoekt op 12.

Antwoorden (1)

Hypercam 12 bestaat niet. De nieuwste versie is Hypercam 3, maar dat programma is niet gratis.

De meest recente gratis versie vind je hier:
http://download.cnet.com/HyperCam/3000-13633_4-10004511.html
Pieter2011