welk stuurprogramma werkt voor mijn webcam op windows 7?

het stuurprogramma voor mijn webcam werkt niet op windows 7 maar heb van iemand gehoord dat het ook kan met een stuurprogramma van een andere webcam maar ik zou graag willen weten welke: mijn webcam is pc camera/V-UM14A

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (3)

Van welk merk is de webcam? Of is het een laptop? Windows 7 zal meestal de webcam uit zichzelf herkennen en het stuurprogramma installeren. Sluit hem maar aan en Windows 7 zou hem gewoon moeten herkennen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
logitech het is gewoon een losse webcam die ik in de computer steek maar als ik hem wil starten geeft hij fout aan dat hij geen stuurprogramma vind dan doe ik probleem oplossen maar dan vind hij niks dus ik zoek hier hulp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die webcam werkt niet met Windows 7, je kan proberen de driver van Windows XP te installeren: http://www.logitech.com/nl-nl/480/3382?section=downloads&bit=&osid=1
capthavoc
12 jaar geleden
wellicht werkt dat ook nog
het probleem is dat de installer meestal niet wil werken
maar wellicht lukt dat wel als je de webcam niet aansluit
de software installeert
en daarna de webcam aansluit en dan als hij weer dezelfde melding geeft de pc de opdracht geeft de drivers te zoeken in de map waar de installer de drivers heeft neer gezet
vaak is dat de map syst32
ik wil wel een poging wagen met teamviewer zie je PM
Pieter2011
12 jaar geleden
Zie hier de oplossing: http://forums.logitech.com/t5/Windows-7-Discussion-Topics-READ/Quickcam-Messenger-working-on-Windows-Vista-Windows-7-x86/m-p/369941
Ik heb mijn driver probleem zo opgelost door op de site van logitech te zoeken naar een camera die qua uiterlijk leek op die van mij en wel geschikt was voor W7
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na een beetje speurwerk kwam ik uit op de volgende link.
Mischien dat daar een mogelijke oplossing voor jouw probleem is.

http://forums.logitech.com/t5/Windows-7-Discussion-Topics-READ/Quickcam-Messenger-working-on-Windows-Vista-Windows-7-x86/m-p/369941