welke versie van kubuntu zal ik nemen. de normale of de laptop

ik wil graag kubuntu maar nu zag ik dat er twee versies van waren, de normale en de laptop versie. wat is hier het verschil van.

Toegevoegd na 56 seconden:
ik heb zelf een laptop

Toegevoegd na 14 uur:
wat zijn dan de voordelen van de laptop versie voor een laptop

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De voordelen van een laptopversie kunnen onder andere zitten in Stroombeheer zodat je accu niet binnen no time leeg is, afstemming op laptop hardware etc.
De standaard versie van (K)Ubuntu ondersteunt al heel veel hardware, lijkt me dat de laptop versie speciaal getweakt is voor laptops. Dus duh, laptop versie installeren op een laptop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je had toch een laptop zei je, dan zou ik de laptop versie nemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klik verstandig he
als je dan een laptop neemt..!!