Mijn PC blijft bij het opstarten op 'Welkom' staan, hoe zorg ik dat hij het weer normaal doet?

Windows XP blijft bij het opstarten op welkom staan, en gaat niet verder. Ook geen opstart geluid. BIOS is wel goed. Iemand een idee hoe ik dit verhelp?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb ik zelf ook gehad, ik kwam vedder door ALT + TAB. Toen kon ik inloggen. Probeer dat eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij dat welkomscherm. Als je pc tot aan daar opstart is er niks mis met je bios. Daar ben je al ruim voorbij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee gewoon normaal laten opstarten tot dat hij niet meer veder gaat bij. welcom. druk dan op ALT+TAB