Wat betekent error404 bij gmail?

Als ik via firefox een bestand wil verzenden,krijg ik de gmailmelding error 404,,probeert u het straks weer
maar die melding duurt nu al een dag
Hoe dit op te lossen?
dus firefox gmail
ik gebruik windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Als Google werkt aan gmail en je hebt de eenvoudige weergave functie aan staan. Kan het zijn dat je een 404 Error krijgt. Of je account is gehackt en verwijdert. Het gebeurt veel de laatste tijd! Ik heb mijn wachtwoord al veranderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

404 is page not found, wat niet aan gmail zelf zal liggen, maar iets op je PC wat een request heeft aangepast voor een URL.
Er zit wss een plugin in de weg, of mss zelfs een virus. Probeer het eens met een andere browser, of disable een aantal plugins.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het schijnt een browser error te zijn (wat ik zo heb kunnen vinden).

probeer het eens met internet explorer ofzo of update je firefox tot 10.0.02 misschien dat het helpt.