Ik heb sinds Jan. een nieuwe Asus N73SV . Al vanaf het begin heb ik er last van dat Windows verkenner niet werkt. Heeft iemand een oplossing?

Hij is al terug geweest bij de fabrikant en opnieuw geinstalleerd. Maar dat heeft niet geholpen. Ook heb ik hem in de veilige modus opgestart, maar daar was het het zelfde probleem. Hij werkt soms wel en soms niet. Ik kan er niet achter komen of er een patroon in zit.Wat kan ik nog meer doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Uit je PM maak ik op dat het om een software probleem gaat. Explorer crashed tijdens het opstarten. Ik denk dat de 'fabrikant' hem niet echt opnieuw geinstalleerd heeft, want als het vlak na de installatie van Windows niet zou werken dan klopt er echt iets niet.
De meest voorkomende oorzaak van dit soort problemen is een (slecht geschreven) virus op je PC. Bij het opnieuw installeren van je PC om van dit probleem af te komen, is het van GROOT belang om de partitie volledig te wissen en opnieuw aan te maken, dit vanwege de mogelijkheid van veel virussen om zich in je bootsector te nestelen. Als er alleen een Windows installatie word gedaan zonder partititie te verwijderen (of in ieder geval zonder sys /mbr) zal het virus na instalaltie vrolijk terug komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De laatste oplossing.