Hoe zet ik windows xp op mijn pc vanaf Ubuntu

Ik heb ooit via een usb stick ubuntu op mijn pc gezet. Nu wil ik graag Windows XP erop zetten maar er zit geen cd lade in. Het maakt
me niet uit of er bestanden verloren gaan. Ik heb alles algeprobeerd, ook via usb. Hoe zet ik Windows XP op deze pc vanaf ubuntu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat kan helaas niet
Windows setup bestanden zijn .exe en ubuntu ondersteund dit niet
Je pc zal helaas alleeN op ubuntu kunne draaien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou je pc via het netwerk kunnen installeren. Voorwaarde is dan wel dat je een andere computer als server kan gebruiken.

Een mooie stap-voor-stap beschrijving is te vinden op deze pagina:
http://www.lockstockmods.net/2008/04/25/install-windows-over-network-with-pxe/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een CD/DVD speler kopen en inbouwen. Kost misschien 2 tientjes (nieuw) of 5 euro (2e hands) maar dan ben je ook klaar.