Ik zoek een programma waarin ik mijn probleem met mijn computer in kan typen bijv: 'computer valt uit', en dat ik dan oplossingen krijg, iemand idee?

In windows zit ook wel zo'n optie maar ik zoek een programma (betaald is geen probleem) die veel uitgebreider en efficiënter is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eens met Rocketl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, helemaal als je er bijv het woord 'computerforum' ofzo bij tikt.

Antwoorden (1)

Het programma dat je zoekt heet 'Google' en is bereikbaar via de web browser. Het enige dat je moet doen is je vraag goed formuleren. Ik denk dat je bij dat helder krijgen van het probleem, en het formuleren van een goede vraag wel wat hulp kunt gebruiken.

Ik bedoel het niet gemeen of zo, maar het probleem 'computer valt uit' heeft zoveel mogelijkheden, dat er geen programma is dat je hiermee zou kunnen helpen.

Er is trouwens ook geen mens die daar iets zinnigs mee kan, anders dan je een vervolgvraag stellen. 'Waar valt hij uit?'