hoe kan het dat mijn ps3 opeens zo weinig geheugen heeft?

Hij had in het begin toen ik hem kocht 250 gb, nu net iets meer als 100, waar aan kan dit zo snel en veel op zijn gegaan, ik heb verder geen films of veel gedownloade demo"s.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Sommige demo's nemen veel ruimte in beslag, ook previews van nieuwe games kunnen flink groot zijn. Ook kan het zijn (zoals mijn voorganger al aangaf) dat je veel savegames hebt opgeslagen voor verschillende spellen. Uiteindelijk kan dit ook flink ruimte in beslag nemen (zie ik bij mezelf ook)

En vergeet niet, dat er voor de PS3 ook games zijn die bepaalde informatie van de disc op de harde schijf zetten, stukjes van de game, zodat de PS3 deze sneller kan laden. Hoe meer games je dus hebt, hoe meer data er wordt weggeschreven op je harde schijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan kijken hoeveel save games je op je hardeschijf heb staan en hoeveel mb en of gb die in beslag nemen want mischien heb je wel veel spellen en die allemaal opgeslagen de save games althans