Bestaat er Microsoft Acces voor de MAC?

Voor school moet ik mijn toets Acces nog maken. Maar ik kan deze niet vinden voor mijn MAC, bestaat deze wel?
Of moet ik Windows er visueel naast draaien?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Nee, er is geen Access voor Mac. Dit is voor mij een van de redenen dat ik VM-ware gebruik. Heel af en toe wil een klant namelijk persé iets met access....

Als je een vergelijkbaar product zoekt (dat niet Access compatible is), kijk dan eens naar Filemaker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, er is geen Access voor de Mac. Je zou als je een Intel Mac hebt, Windows ernaast of gevirtualiseerd kunnen draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer deze link eens. Succes!