hoe intaleer ik wifi op m,n tablet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat kun je niet installeren, je kunt alleen de juiste dingen instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke tablet, welk OS (android?)

Antwoorden (2)

Die ontvanger zit al in je tablet hoor...je hebt voor thuis alleen een draadloze router nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wifi is geen software, dus er valt niks te installeren. Je hebt een ingebouwde wifi-ontvanger in je tablet, of niet. Zo ja, dan kun je het, mits je draadloos internet (wifi-verbinding) hebt, waarschijnlijk via de instellingen van je tablet regelen. Je kunt dan kiezen met welk netwerk je wilt verbinden. Als deze beveiligd is met een wachtwoord, moet je deze eerst invoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tablet heeft toch usb poorten?
Kan je dan niet een wi-fi ontvanger erin doen?
En de driver op internet zoeken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de meeste tablets hebben geen usb-poort. Vaak zijn ze daar te dun voor. En als ze er wel een hebben kun je daar niet zomaar een ontvanger insteken. Nouja, dat kan wel, maar het werkt niet. Die zijn alleen geschikt voor computers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meeste tablets hebben wel een USB-poort. http://tweakers.net/pricewatch/cat/822/tablets.html#filter:XczBCsIwDAbgd_nPO4yh0_UBBh4EYd5kh9FGCMRtpHUKo-9uq-ziKfz5_mTFndWHi7KlKz_oPLxhxqdI8Q88bjCpI22ZxMFgYXp5FJhz8VuqywLeTvr7td9CpiwkZAO5biZ7ch7mhuqY7g_oE6ZlyxJIE6yoqzKPZZBc2zUN-hjjBw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bekendere tablets niet. Hooguit een micro-usb-poort. Maar zoals ik al zei: Daar kan je geen wifi-ontvanger mee werkend krijgen.