Kan iemand mij uitleggen hoe ik Android 3.2 kan updaten naar 4.0?

Ik heb een lifetab van medion, in de loop van het jaar wordt hij geupdate, maar heb geen zin om zo lang te wachten en wil Android er zelf op zetten, kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt, stap voor stap of eventuele handleiding.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dit willen, die firmware versies die nu voor je tablet uit zijn zitten vol bugs, ik zou gewoon wachten tot de officiele firmware uitkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rtfm+ zoekfunctie
http://www.goeievraag.nl/vraag/lifetab-android-updaten-gewoon-sdk.296879

Het beste antwoord

Nee, dat gaat nog niet. Er zullen ook niet veel mensen erg veel moeite voor gaan doen aangezien Medion zelf al belooft heeft dat het komt.