Windows 7 verwijderen(hoe?) en weer terug naar windows XP (vista).

Ik heb laatst met CD Windows 7 geinstalleerd op mijn Compaq Presario CQ60. Na het installeren was mijn geluid weg. Er kwam een melding dat er geen vrije bronnen zijn. Op internet kon ik er niks over vinden, is er een manier om het geluid terug te krijgen of desnoods windows 7 verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Download 'Driver Genius'. Dit is ren applicatie die je pc scant en automatisch alle drivers downloadt en installeert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb je een prive bericht gestuurd.
Je stelt twee vragen. Hoe je Windows 7 verwijdert en hoe je het geluid terug krijgt. Als je naar Xp of vista terug wilt, is een opstart-cd voldoende. In de bios stel je in dat je van cd/dvd wil opstarten. Als het opstarten van cd/dvd begint verwijder je de partitie waar w7 opstaat en je maakt het opnieuw aan. Formatteren en de installatie voltooien. Veel succes

Toegevoegd na 49 seconden:
Als antwoord op je tweede vraag, kijk eens op de website van hp/compaq voor de drivers van je laptop