They who know don't talk, and they who talk don't know.
Niemand zal jou met zekerheid kunnen vertellen wanneer de volgende versie van de iPod wordt aangekondigd. Apple is beroemd voor en goed in totale geheimhouding, zowel omtrent de eigenschappen van nog te presenteren producten als wel het moment waarop ze dat gaan doen.
Er zijn 1000'en 'experts' in binnen,- en buitenland die al jaren lang speculeren over wat waar en wanneer: er is niemand die vaker dan een goede gokker gelijk heeft gehad.
Dat gezegd hebbende: het lijkt onwaarschijnlijk dat Apple een goedlopend productlijn zou stoppen, dus het is waarschijnlijk dat er wel een volgende komt, maar wanneer???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik heb een gerucht gehoord en op twitter gelezen dat hij in half 2012 zou komen. maar inderdaad is niks zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier is geen goed andwoord voor niemand weet het alleen apple