Windows Vista vertoont een aantal rare kuren, wie kan mij helpen?

Windows Vista vertoont bij mij een aantal rare kuren:

-Alhoewel het niet direct met het besturingsssysteem zelf te maken heeft, begon eerst Mozilla Firefox raar te doen, hij leek vast te lopen, en als ik dan onderin met de rechtermuisknop op de pagina klikte, kwam er iets van vooruitgang in. Internet Explorer deed het wel, maar toen wilde ik Google Chrome proberen. Werkte eerst prima, maar wil nu geen pagina's meer laden behalve Google en heel af en toe Facebook. Nog steeds werkt alleen Internet Explorer

-En het belangrijkste: Elke keer als ik een map wil openen (nu bijvoorbeeld 'Computer' omdat ik CHKDSK wil uitvoeren) krijg ik een wit scherm (de map zelf wordt wit, icoontjes laden niet etc.)

Wie kan mij met deze problemen helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als dit gebeurt, heb je waarschijnlijk een belangrijk onderdeel van je PC gewist. Zo kan hij bijv. bepaalde dingen niet meer openen, zoals Mozilla. Probeer eerst eens te scannen naar registerfouten, bijv met CCleaner.

probeer eens dit programma, en laat de resultaten weten. Want daar kan ik wat mee.
http://spybot-search-destroy.nl.softonic.com/

Het zoekt naar fouten en verbetert ze, evenals Foute software die beschadigd is e.d

Gavin

Toegevoegd na 49 seconden:
Als hij nog steeds kuren vertoont, raad ik aan op hem opnieuw te installeren. Maar maak eerst een Back-Up!!!

Toegevoegd na 48 minuten:
Dat is erg. Mijn CCleaner (ik heb een xp) doet er maar 2 minuten over. Er is iets mis. Ik raad toch aan om je computer opnieuw te installeren, of het andere programma te proberen

Toegevoegd na 6 uur:
Dan gaan we je computer opnieuw installeren. Ik stuur je een handleiding hoe je dat moet doen via een pm, oke?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben nu bezig met beide programma's, echter CCleaner is nu na een uur nog maar op 1%, als de programma's klaar zijn dan hoor je wel hoe het gegaan is :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu heb ik gelukkig mijn backup-cd's gevonden, maar doordat Verkenner niet werkt, kan ik 'm niet openen!
Probeer eens Ccleaner te instaleren. Prima programma, het haalt alle rotzooi van je pc af. Het is zoals een zakdoek, je hebt een verstopte neus en snuit even en je kunt weer vrij ademhalen. Het is gratis en legaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens systeemherstel, en zet deze terug op de laatst wel werkende dag. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat er geen herstelpunten zijn aangemaakt :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Systeemherstel of wat dan ook wil dus óók niet laden, IE ook niet meer, nu maar op zoek naar herstel CD's?