Als je meerdere toetsenborden (talen zeg maar) hebt ingevoerd, met welke sneltoets kun je dan snel wisselen van toetsenbord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

met CTRL+Shift
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat we het over een Windows pc hebben..

Normaal gesproken werkt dan CTRL+Shift. Het kan zijn dat er iets niet-normaals aan de hand is. Ga dan naar 'start', dan 'configuratiescherm'. Als je dan rechtsboven in het zoekveld op 'toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen' zoekt krijg je die optie. Klik die optie aan. In het scherm dat dan opent moet je de knop 'toetsenborden wijzigen' aanklikken. Hier kun je met de verschillende talen spelen, net zolang tot de instellen staan zoals jij ze wilt hebben.

Als je mijn uitleg niet snapt, wat ik volledig begrijp aangezien mijn uitleg zuigt, dan moet je maar op de onderstaande link klikken voor verduidelijking.

http://www.computeridee.nl/workshops/verander-de-taal-van-uw-toetsenbord

en anders moet je voordat je een vraag stelt eens op google kijken:

http://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ix=sea&ie=UTF-8&ion=1#sclient=psy-ab&hl=nl&site=webhp&source=hp&q=toetsenborden%20talen&pbx=1&oq=&aq=&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&fp=16ffb8ab891b59b8&ion=1&ion=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=16ffb8ab891b59b8&biw=1440&bih=785&ion=1

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt van je besturingssysteem af.