hoe kan ik windows 7 Aero Snap aanpassen?

Ik zou graag van Aero Snap "Slimme indeling van vensters" de layout aanpassen zodat ik op 1 scherm niet 2 plaatsen heb (links/rechts) maar 3 (links,midden,rechts).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Aero Snap is alleen ontwikkeld om 2 vensters te plaatsen. Wat je wel kunt doen is op je taakbalk te klikken met rechtermuisknop en dan ´Vensters Naast Elkaar Weergeven´ te klikken. Alle geopende Vensters worden dan naast elkaar weergegeven.

Bevalt deze ´feature´ je niet, dan kun je ook nog Acer Gridvista downloaden. Hiermee kun je tot maximaal 4 vensters rangschikken op je scherm! (Freeware Link Bijgevoegd!)

PS: Als je een ATI Videokaart hebt dan heb je ook een ingebouwde functie in je Videokaart App (ATI Catalyst) waar je ook 4 vensters kunt rangschikken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies wat ik nodig had +