Wat moet ik doen als ik alleen een klein knipperent streepje bovenaan zie staan als ik mijn computer opstart? is windows dan incorrupt?

Ik heb dus gehoord dat windows dan incorrupt is.
Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
incorrupt = niet corrupt, je zult dus eigenlijk het tegendeel bedoelen: corrupt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit constant of maar even? Als het maar even is haal ik mijn antwoord weg namelijk, dat is dan niet van toepassing.

Het beste antwoord

Nee, dan start Windows niet op. Aan je trefwoorden te zien heb je een DELL. Of dat ermee te maken heeft weet ik niet, maar ik heb met mijn DELL (XPS420) vaker gehad dat na een update van Windows (vermoedelijk) de PC niet meer opstarten. Je krijgt dan alleen dat DOS streepje te zien.

Ik heb dat wel altijd op kunnen lossen door alle stekkers te verwijderen, de PC zonder stroom een tijd uit te laten en op te starten zonder draadloos keyboard en muis. Haal alles uit de USB ingangen, ook achter de PC. Ik heb zelf een draadloze zender voor de muis/keyboard erin zitten. Ik vermoed dat de draadloze muis/keyboard bij mij de boosdoener is. als jij ook zo'n systeem hebt kan je eens proberen om alles te verwijderen en je PC op te starten (na de stroom er een tijd af te hebben gedaan).

Ik heb het al een tijd niet meer gehad en ik weet nog wel dat het steeds een lastig probleem was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij hebt het beste antwoord, omdat je het had over alles eruit halen, en ik had nog een SD kaartje met PS3 info op dat kaartje staan en die moet het vermoedelijk allemaal hebben tegen gehouden. Nu doet de PC het weer, dank je voor je antwoord!

Andere antwoorden (2)

Nee hoor, dat is een zogenaamd MS-DOS streepje... dat heeft elke pc..alleen bij sommige pc's zie je deze niet eens meer omdat ze zo snel opstarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je computer probeert te starten(booten) van een cdrom of usb stick, haal deze beiden er uit en probeer opnieuw.