Hoe voorkom ik dat ik in windows live mail de emails dubbel binnen krijg?

Ik heb sinds enkele dagen windows live mail- windows 7 nieuwe pc.
Nu krijg ik mijn emails allemaal dubbel binnen, in snelle weegaven en op mijn emailaccount. Hoe kan ik de snelle weergave eruit halen of stopzetten zodat ik maar eenmaal de mails ontvang? In snelle weergave krijg ik elke mail ook nog twee keer binnen. Graag Jip en Janneke taal want ik ben een leek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Bel je provider even en vertel dit, fout zit niet in je computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vragen aan de verstuurders of ze het niet meer dubbel willen verzenden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een bekend probleem van Windows Live Mail dat je sommige berichten twee keer ontvangt (zie bron). Het beste kun je "snelle weergave" uitzetten. Dat kan via het tabblad Beeld > Snelle weergave.
Pieter2011