Waarom kan ik geen bestanden verwijderen, hernoemen en/of verplaatsen?

Ik kan sinds kort geen bestanden verwijderen, verplaatsen en/of hernoemen op mijn Windows 7 computer. Hier een voorbeeld: lockerz.com/s/168951225.

Ook krijg ik heel veel errors.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Omdat het "bestand" dat je probeert te verwijderen/hernoemen en/of verplaatsen is door het systeem in gebruik, wat deze probleem zou kunnen verhelpen is het opnieuw opstarten van je PC, Mocht dat het probleem niet verhelpen probeer hem dan op te starten in veilige modus, of je kunt het gratis programma unlocker downloaden en gebruiken om bestanden van je pc te verwijderen die niet verwijderbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Arcana, de pc opstarten helpt niet het probleem blijft aanhouden. Heb er namelijk al een tijdje last van. En het gaat mij er niet om dat het pictogram verwijderd wordt, maar dat ik gewoon weer normaal bestanden kan verplaatsen/verwijderen want dat kan ik nu bij geen enkel bestand.
of je kan ook bij zijn dat het miss helpt all je je pc opnieuw opstrart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit lijkt wat op spyware ofzo. Run ook eens en programma als CCcleaner, antivirus, diskmax, hijackthis om eea op te ruimen. Check ook msconfig wat er allemaal mee opgestart wordt (windows toets ingedrukt houden, r toetsen, typ msconfig en dan enter, check tabblad opstarten en vink uit waarvan je de essentie niet om het mee te laten starten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het lijkt mij een virus scan je pc een smet avg anti virus ofzo