Msn Lukt niet. Wie kan me helpen?

Vroeger deed msn het wel op de pc. Maar als ik er nu op klikt verschijnt een balkje met de tekst :
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. Raadpleeg het gebeurtenislogboek toepassing voor meer informatie.

Dit is al een tijdje zo. Ik heb echt geen idee hoe dit opeens zo gekomen is.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen zodat MSN weer gewoon normaal start?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een hele gekke vraag, maar heb je al geprobeerd MSN te verwijderen via Start --> Configuratiescherm --> Software en het daarna weer opnieuw te installeren?

Het beste antwoord

Probeer eerst eens om het opnieuw te installeren, over de bestaande versie heen. Je vindt het programma hier:
http://explore.live.com/messenger

Als dat niet lukt, zul je de oude versie eerst moeten verwijderen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Normaal verwijder je programma’s via Start > Configuratiescherm > Software of Programma’s en onderdelen. Daar zul je Live Messenger niet vinden, omdat het een onderdeel is van Windows Live Essentials 2011. Je zou dus dat hele pakket moeten verwijderen om MSN van je pc te krijgen. Dat kun je beter niet doen.

Het is handiger om het volgende (gratis) programma op je pc te zetten: http://www.computeridee.nl/glary-utilities
Dat is niet alleen een goed programma om je pc op te schonen, het heeft ook een aantal handige extra’s.
Als je namelijk op het tabblad Modules en daarna op Opschonen en Herstel klikt, dan kom je bij de Software Verwijdering Manager. Dáár staat Messenger wél apart genoemd en kun je het programma afzonderlijk verwijderen (zie afbeelding). Daarna je pc even opnieuw opstarten en het programma weer installeren (via http://explore.live.com/messenger).
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (4)

Bij mij is het weggegaan toen ik het gewoon opnieuw heb gedownload
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MSN is dan al gestart en staat in je systemtray. Wellicht onder hidden icons. MSN mag je niet dubbel starten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is hij een keer (per ongeluk) verwijderd Installeer hem eens opnieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga gewoon naar ebuddy daar vindt je het ook man