Ik krijg een raar plaatje bij een van m'n folders (albums), wat is dit?

Op m'n externe HDD heb ik bij één van m'n folders afwisselend de album cover van het album die erin zit en een wat enge, donkere foto van *ik denk* een man (Zie screenshot, Ginger Ninja - Wicked Map [2010]). Ik vind het raar.

Toegevoegd na 3 minuten:
Tweede foto is van hoe die er anders uitziet, maar dan op de pc zelf.

Toegevoegd na 1 uur:
In de map zitten dus alleen de mp3's en een foto van de album cover.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het plaatje is volgens mij van het album Map of Africa van de CD Map of Africa. Geen idee hoe dit dan bij jou komt, maar misschien heb je die eerder ergens op je PC gehad?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan instellen welke foto wordt getoond bij een map.
Rechtermuisklik op de map, eigenschappen, aanpassen, bestand selecteren. Dan kan je een foto in die map selecteren. Je kan ook de foto verwijderen in de map, dan komt die er ook niet meer op te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat weet ik allemaal wel :P, het ding is dat er alleen een foto van de album cover in zit. Ook de illustraties die op de mp3's getagd zitten zijn gewoon de album cover, als ik het me goed herinner. Het creept me gewoon een beetje out dat er onverklaarbaar zo'n rare duistere foto zit, kan jij 't verklaren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knip en plak alle bestanden er eens uit. Als hij dan nog blijft staan weet ik het ook niet.