Mijn internet explorer valt om de haverklap weg? Ik krijg dan de melding: reageert niet. Waar kan dat aan liggen?

Ik draai op vista.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit probleem ook vaak. Echter, het gebeurt met Google Chrome of Mozilla Firefox bij mij net zo vaak dus of het nou aan de browser ligt..... Ik heb overigens ook Vista.

Het beste antwoord

Inderdaad wat Jelle zegt klopt, misschien kun je een andere browser downloaden zoals: Firefox, Google Chrome of Safari. Ik prefereer hier Firefox omdat dit namelijk een erg snelle en makkelijke browser is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het kan goed aan je internet verbinding liggen. Als je verbinding slecht is, krijg IE weinig informatie binnen en tracht toch de info op te halen. Dan wordt de browser wat schokkerig. Daarbij wil een virusscanner die alle inkomende info scant ook wel eens tot dit effect leiden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar start en vervolgens naar het configuratiescherm. Daar kiest u aan de linkerkant voor de klassieke weergave. Vervolgens dubbelklikt u op het icoon "internet opties". Hier gaat u naar het tabblad geavanceerd en daar klikt u onderaan op "opnieuw instellen". Vervolgens klikt u in het nieuwe venster nogmaals op "opnieuw instellen" en wacht u tot alles is afgevinkt. Hierna sluit u alle vensters

van de microsoft hulp site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt het dan dat ik op dat moment niet alleen IE maar ook al mijn andere instellingen op nieuw instel? Bv ook mijn beveiliging etc?