Mijn beeldscherm is te groot en de opties bij eerdere soortgelijke vragen, helpen niet. Hoe kan ik hem terug veranderen?

De stekker van mijn beeldscherm is er gisteren uitgegaan en toen ik hem er weer in stak, was alles twee keer zo groot. Gisteren heb ik het probleem opgelost door Configuratiescherm > Beeldscherm > Schermresolutie en vervolgens drukte ik op Identificeren en het was weer goed. Als ik nu op identificeren druk, staan er opeens twee verschillende beeldschermen en springt hij niet terug naar de oude 'setting'. Hoe kan ik dit weer terug veranderen en zorgen dat hij zo blijft, ook al heb ik het gisteren weer goed gedaan en is hij weer te groot opgestart. Het is een Windows 7 computer.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het CTRL + Scrollen van de muis werkt ook niet en de vergrootglas is het ook niet. Gisteren lukte het nog wel met identificeren en detecteren en vond hij geen tweede beeldscherm erbij, nu wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Configuratiescherm > Beeldscherm > Schermresolutie is de juiste plek. Door op identificeren te drukken zie je welk beeldscherm het scherm is dat je nu gebruikt. In je scherm komt een grote 1 of 2 te staan. Selecteer uit het uitklapmenutje scherm 1 of 2. Stel dan in het volgende menutje bij resolutie een hoger nummer in, en selecteer OK.

Toegevoegd na 12 minuten:
Heb je de stekker misschien in de verkeerde plug gestoken? Heeft je PC een tweede beeldscherm aansluiting? Wissel dan de stekker van locatie..