kan windows xbox 360 spellen draaien?

Ik hoorde laatst van een vriend dat Windows 8 een xbox 360 emulator krijg.

Is dit waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn geruchten maar dit is nog niet door Microsoft bevestigd.

De Xbox360 draait op een Triple core en gebruikt een ander rekenmethode. Een groot deel van de berekeningen wordt door de Cpu verwerkt ipv de videokaart.

Als dit mogelijk wordt gemaakt in Windows 8, zul je een High End pc moeten aanschaffen om de spellen te kunnen draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt inderdaad emulators voor bijna alle platformen, alleen download je dan een emulator en je download dan een spel. je doet dan niet een xbox spel in je pc, maar download een ''rom''. je hebt dit bijvoorbeeld ook voor de gameboy, ps2 en nintendo DS enzovoort.