Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn Apple mini Mac 24/7 werkt?

Het beeldscherm mag wel op slaapstand!
De mini Mac is aangesloten aan een acces point (engenius router) 12 iPads communiceren wifi via de router en de mini Mac!
Iemand enig idee wat te doen voor 24/7 werking van het apparaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

gewoon aan laten staan toch of desnoods op sluimer ?
mac zijn er voor gemaakt
is er een speciale bedoeling mee dat je hem aan wilt laten data streaming of iets dergelijks ?
capthavoc
12 jaar geleden
In systeemvoorkeuren kan je aanvinken dat je Mac nooit in slaapstand gaat. Je kan dan ook aanvinken dat je beeldscherm wel in slaapstand gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In energie stand, aangeven dat de computer 'nooit' in de slaapstand moet gaan.

Mijn mac-mini draait regelmatig weken lang. Echter eens in de zoveel maanden heeft Apple een update die een herstart vereist. Dan moet je dat wel doen.