Kan niet meer op administrator account, en ook niet het wachtwoord enzo veranderen? HELP.. Geen CD's en Back Ups

Het wachtwoord is weg ofzo, Mijn stiefvader heeft geen nieuwe windows 7 of back ups schijfjes en mijn geduld raakt onderhand op, Kan mezelf niet tot administrator maken, kan administrator account wachtwoord niet verwijderen, en kan zelfs NIETS in veilige modus. Ben HOPELOOS!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Download spotmau, zet het op een CD. Boot je PC vanuit de Spotmau CD en dan kan je je wachtwoord veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan het ook op een USB Ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, vanaf USB booten. Maar er mag dan verder niks op je USB staan.
Download hirens boot cd (tor-rent) en op de nieuwe staan programmas dat ie door gaat zonder ww.