Voor zover ik weet kan je alleen de beelden van je iDevice (iPhone, iPad, iPod Touch) op je computerscherm weergeven, als het betreffende Apple apparaat gejailbreakt is. Verder moet je beschikken over Safari (gratis) als webbrowser.

Voorbeeld met de iPhone
1) open Cydia
2) ga naar het zoekvak en zoek ScreenSplitr
3) installeer ScreenSplitr
4) na installatie open je de geinstalleerde app ScreenSplitr
5) er komt een "ON" badge bij te staan als de app eenmaal aan is
6) start Safari en druk linksboven in Safari op het bookmark icoon (het kleine opgeslagen boekje)
7) kies de "Bonjour" tab
8) in die tab is nu jouw iPhone zichtbaar onder Bonjour
9) dubbelklik op jouw iphone (op de tab "Bonjour") en een nieuw scherm wordt geopend
10) accepteer de connectie met je iPhone en je iPhone scherm wordt zichtbaar op je computer

Voor een uitleg op video kijk je hier: http://www.youtube.com/watch?v=Oem2QzDp0o8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje