Is het mogelijk de printer via de computer aan te sturen?

Ik heb een hp psc2175 all-in-one maar de aan- en uitknop werkt niet meer voor de 100%. Ik moet soms een kwartier of langer wachten, voordat de printer opstart. Is het mogelijk via een bepaald stuurprogramma op de computer de printer aan te sturen, zodanig dat ik niet meer afhankelijk ben van de aan- en uitknop van de printer. Ik vrees, dat het niet mogelijk is; maar misschien, dat jullie toch nog een mogelijkheid zien, dat het wel kan. Logischerwijs dat jullie zeggen; koop een nieuwe printer, maar ik zit momenteel heel slecht bij kas, dat ik dit niet op kan hoesten. Mijn besturingssysteem is Windows XP Home Edition. Hopenlijk zien jullie toch nog een mogelijkheid. Ben benieuwd naar jullie reactie en alvast bedankt voor jullie medewerking. Groet Plato

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe oud is je printer?

Het beste antwoord

Ik heb een stekkerdoos waaraan de PC en alle randapparatuur zit. Ik gebruik alleen de knop van de stekkerdoos en nooit die van de printer. Als je printer eenmaal aanstaat ben je van je probleem af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet dan de printer gewoon altijd aan laten staan, dus die aan/uitknop geheel vergeten. Dan kan je gewoon via je PC de printer aansturen.