Hoe kan ik verhelpen dat mijn pc als ik hem aanzet allemaal strepen weergeeft?

Hp compaq dc7600 ultra slim desktop pc

Als ik hem aan doe dan krijg ik het hp logo en dan komen er allemaal strepen doorheen en soms zie je dan dat windows niet gestart kan worden. Dan komen er roze strepen doorheen. soms doet hij wel normaal en dan start hij op en na een tijd krijg ik een blue screen

hij draait op windows xp"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zakelijke hp's zijn wel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pc is 5 jaar oud

Antwoorden (2)

Breng hem naar een reparatiebedrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn de typische symptomen dat je grafische kaart aan het overlijden is. Je kan eventueel aan iemand vragen of je even een graka kunt lenen om te kijken of je computer dan weer goed draait. Mocht dat zo zijn dan weet je het 100% zeker. Bij mij was het 2x het geval. Strepen met opstarten, niet opstarten en blue sreen of death en iedere keer was het de graka.