Wat kun je doen tegen "Black screen of death"?

Mijn Packard Bell PEW91 Windows 7 start niet meer op. Het scherm kleurt zwart op het moment dat je "starting windows" ziet. Ik heb al ctrl + alt + del geprobeert om explorer.exe te verwijderen maar ik heb geen explorer.exe aan staan. Ik heb ook "startup repair", "System restore" en "startup safemode" al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb niet zo'n verstand van computers maar misschien moet je ``een nieuwe taak`` invoeren en in dit geval explorer.exe Het kan zijn dat je deze per ongeluk hebt verwijderd. (met als gevolg dat je een zwart scherm voor je krijgt) Ik heb dit zelf ook meegemaakt en bij mij lukte het weer. Veel succes & ik hoop dat je hier wat aan hebt