Kan ik een Nederlandse versie van Windows 7 kopen als ik een Engels model laptop met een Engelse versie van Vista heb?

Krijg ik dan conflicten op of met mijn laptop of kan ik er gewoon een Nederlandse Windows 7 opzetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Met Windows 7 kun je de taal later nog veranderen, dit is zelfs zo met Windows Vista en Office 2007.
Een update zou voldoende zijn, maar ik raad ten alle tijden voor een volledige clean installatie.
+ Backup is weer up to date
+ Kans op conflicten wordt zeer klein
+ Problemen met hardware is zeer minimaal doordat de meeste onderdelen ook met Vista drivers worden ondersteund.

Yes you can!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je hebt het dan over een upgrade. Nee, die kan je alleen in de taal van het oorspronkelijke OS uitvoeren.
Ik zou een 'schone install' uitvoeren, is ook om andere redenen aan te raden.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probleem, W7 spreekt vele talen, zelfs NL, mocht ie in het Engels installeren kun je dat eenvoudig wijzigen.
Ja dat kan gewoon, maar wel eerst de laptop formatteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
W7 is geen upgrade, maar een schone install, je mag je eigen gewenste taal kiezen, onafhankelijk van vorige versies.
Ik heb het er gisteren als dual boot opgezet, draait naar behoren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de engelse versie van Windows 7 hebt en je wil deze omzetten naar de nederlandes kun je het "Multi-language Pack" downloaden van de microsoft site. Hierbij geef je dan aan dat je "Dutch" als taal wilt hebben. Na de installatie wordt alles weergegeven in het Nederlands.