ik wil mijn laptop opnieuw instaleren? nu heb ik er een windows xp installatie cd inzitten en zit k in het biossysteem, maar wat moet ik bij boot ?

aanklikken? alles wat ik doe lukt me niet.

Toegevoegd na 52 minuten:
maar elke keer als ik iets aanklik in boot staat er disabled legacy floppy, ook als ik in het advanced menu zit. ik kan dan alleen maar op enter drukken en niets veranderen.

Toegevoegd na 2 dagen:
hoe kan ik er voor zorgen dat er voor word gekozen dat ie de cd als eerste pakt? of kan ik hem gewoon opstarten en ervoor zorgen dat ik dan de herinstalatie opstart vanaf de cd? ik ben nu al een aantal dagenbezig ..

Toegevoegd na 2 dagen:
het is me gelukt! nu vraag hij alleen om een product key voor windows xp, de key onderaan mijn laptop reageert hij niet op.waar kan ik de juiste vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zorgen dat CD als eerste in de lijst staat in de bootsequence dan saven en opnieuw opstarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niets aan doen: F10 save, en dan doorgaan met de XP-installatie. (evt kiezen voor Harddisk als 1e bootable)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om conflicten te voorkomen moet je eerst DBAN het werk laten doen.
Als die klaar is (duurt 2-3 uur) stop je de XP er in en alles wijst zich vanzelf.